Szempilla lifting
2018. május 13. írta: Szolnoki Nikolett

Szempilla lifting

img_0806.jpg

Nem vagyok Törpilla típus. Soknak vagy hosszúnak pedig jóindulatúan sem mondható. Pláne idővel ez is ritkul. Én határozottan mást ajándékot kaptam a Teremtőtől. Szempilla szérumok jöttek-mentek, átütő siker és hűha-élmény nélkül. Volt rakott pilla is, de túl sok volt: sok idő és sok nekem. Mintha egész nap full cover glam-ben nyomtam volna, ez nem én vagyok. 

Szálacska pillám van, de pici kefedarabok, szögegyenesen merednek. Aki szembe néz velem csak a pontszerű végét látja. Vagyis olyan, mintha nem lenne, mert rossz a sík. A no-makup koncepcióban viszont kell hogy legyen pilla. Tudod: gyönyörű bőr, mini korektor itt-ott, szemöldök, szempilla, pirosító. Mindenesetre ez a törekvés. 

A szempilla liftinget nekem találták ki! 

Nevével ellentétben nem megemeli a pillákat, hanem a szögegyenesből, felfelé íveltet csinál. Felfelé kunkorodót, hogy a szembenéző kicsit alájuk láthassa. Megváltoztatja a síkot, hogy csillagszemű legyen aki viseli. 

Helga kedvesen fogad, lelkes, közben fotózunk. Az alsó pillasort leragasztja, a felsőt is rögzíti. Ha lecsukják a szemem én azonnal félálomba merülök, mint a papagáj a letakart kalickában. A procedúra tehát számomra maga a délutáni szieszta. A felső pillákat egy sablonhoz ragasztotta, puhítóval kezelte, majd az új formára visszakeményítette. Egy óra, nem csípett, nem volt utána piros a szemem. A szempilla festés több kellemetlenséggel jár.

Az eredmény?

Felfelé ívelő pillák! Arról nem tehetünk, hogy a ritka kis szálaim, mint hangyalábacskák meredeznek az ég felé, de a lényeg az irány, az ég-felé rész. Másnap a szempillaspirállal már csodát tudtam művelni és napközben is lopva minden tükörbe belepillogtam, amit csak értem.

Tartóssága a szempilla életidejével egyezik, vagyis 4-6 hét, potyogási és újranövési sebességtől függően. Most már érdemes "fav mascara" videókat nézni és vadászportyára indulni! 

A bejegyzés trackback címe:

https://csodapatika.blog.hu/api/trackback/id/tr7313909192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása