Gardrób, púder, villanás
2018. május 22. írta: Szolnoki Nikolett

Gardrób, púder, villanás

fotózáson jártam

 8g6a1039.jpgFotózáson jártam. Apropója? Nincs igazán. Szerettem volna, itt volt az ideje. Márton Andit évek óta ismerem. “Csak néhány porté az új blog oldalra. Szürke háttérre gondoltam. És régen láttalak. Ennyi."

Aha, Andinál a fotózás nem ilyen egyszerű. A ‘néhány portré’ helyett díva portfólió alakul és repülnek az órák: smink, ruhák, a káprázatos műterem-útvesztők felfedezése. 

A ruhákról

Alapdarabokat és színeket vittem, drapp, fehér, fekete. Ne a ruha adja el a képet - gondoltam. Andinál viszint mindig akadnak kellékek, kiegészítők, amivel feldobunk mindent. Óh épp csak néhány brokát, tüll és selyem, ha a munka közben meglódul a fantázia.

A sminkről

Azt eddig is tudtuk, hogy a mindennapi smink amit mi festünk-kenünk-viselünk soha nem lesz olyan  - és ne is legyen olyan -, mint amit a kamera szeret. Amit a kamera szeret, az hétköznapra ijesztő. Amit képeken, videón látunk az félrevezető és frusztráló. “Nézd meg, Tina Turner 73 évesen, milyen jól néz ki!” “Gyere, ezt nézd meg, Jane Fonda, vajon mit csinál magával?” “Vakolat és photoshop, nem nézem meg, nem fájdítom a szívem!” -, de azért piszkálja a csőrünket. Úgyhogy mindenkinek át kell élni egy fotósminkelést, hogy sajátélménye legyen belőle és egy életre megnyugodjon: tényleg más a kamera és más az élet és ne savanykodjunk azon, amit az újságban látunk.

A fotózásról

Vittem magammal néhány képet, amit az interneten találtam és tetszett, hogy ezeket használtuk indulásnak. Aztán az egyik ötlet jött a másik után. A műterem palotabelsőhöz hasonlít: kanapék, gyertyatartók, virág, kristálycsillár, zongora, párnák, fények, anyagok, felületek kavalkádja. Semmi feszengés vagy prirulás, Andi a maga finom nőiességével úgy csalogatja elő a belső királynődet, hogy kisvártatva vad termékenységi táncon kezded törni a fejed.  Mindenkinek át kell élnie, hogy gyönyörű!

8g6a1097.jpgArra kértem, hogy a kiválasztott képeken hagyjuk meg a ráncaimat. Nem akarok fiatalabbnak látszani az ötvenediknél. Azt szeretném, hogy úgy szeressem magam, ahogy vagyok. Nem írhatok blogot a változó korról, ha porcelánra vagyok retusálva! Ezek a képek pedig olyan csudira sikerültek, hogy tényleg nem a ráncaimat nézem rajtuk.

Szóval, drága barátnőim, ajándékozzátok meg magatokat az élménnyel!

Utóirat

Otthon double-triple cleanse, 7skin, pakolás-hegyek, Mint a hímestojással, úgy bántam a bőrömmel, óvatosan szedtem le a fotós sminket. Az élmény után jó volt visszakapni a hétköznapi arcomat. Ez a nap dupla hurrá volt.

8g6a0963.jpg 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csodapatika.blog.hu/api/trackback/id/tr9713965998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása