Ajaktetoválás
2018. július 02. írta: Szolnoki Nikolett

Ajaktetoválás

img_2765.JPGAzt szeretttem volna, hogy aki meglát és összecsapja a kezét NE azt mondja: milyen szép lett a szád, hanem azt, hogy "Óh! (csatt), milyen szép VOLT a szád!" Nem akarom, hogy újat lásson rajtam, azt szeretném, hogy a régi szép dolgok maradjanak meg. Ezért mentem Helgához. Ő azonnal megértette ezt a hablatyolást. 

Nekem akkor tetszik egy esztétikai beavatkozás, ha nem változtatja meg egy nőt. Ha nem is látszik. Csak az látszik, hogy valamitől jó az egész, arányos, harmónikus, olyan rajtad-miért-nem-fog-az-idő-vasfoga? típusú. Az esztétikai beavatkozás nekem nem új alkotás. A régi restaurálása.  

A restaurátor szak a képzőművészeti egyetem osztatlan képzésben öt év. Lilla azt mondja, semmi kreativitást nem igényel (bocsánat, a liberal art szak mindig naughty by nature és túloz persze), csak megismétlik azt ami volt, ahogyan volt. Nos, nekem pontosan ez kell! Nem új arc, csak a régit szeretnénk visszakapni.

Sosem volt vastag, telt ajkam. Ami volt, az mostanra vékony, ráncos, elmosódott, asszimetrikus és kifejezetten cakkos szélű lett. Egyszer volt feltöltve, de a szervezetem kiéhezve vetette rá magát a hialuronra és néhány röpke hónap alatt felfalta az egészet. Nem nekem való ezt ismételgetni.

Az ajaktetoválással nem akartam nagyobbat, nem akartam színesebbet. Olyanra gondoltam, ami ha nincs rajtam make-up, csak úgy látszik hogy ühüm-elmegy. Hogy az csak-ajakfény is klassz legyen rajta. Nem akarok kirúzsozott szájjal aludni. 

Körberajzolás után, fogorvosi körbe-érzéstelenítésben estem át a nehezén. Nemcsak azért kértem, mert nem tudom közben összeszorítani a fogam és sziszegni sem lehet hanem így Helga is nyugodtan tud dolgozni. 

img_2896.JPG#0. nap (előtte - utána) :

Nem érzem az arcomat az orrsövényemtől az állam végéig. Ilyen lehet a "szürkeség" Michael Ende Momo meseregényében. Percre pontosan 4 órán át. A tükörből csodálatos mélymályva, hatalmas duzzadt ajkakkal nyugtatom magam: Helga azt mondta, hogy nem ilyen színű lesz, kivilágosodik, az ödéma eltűnik és kérni fogod a korrekciót! 

#2. nap:

A virsli-look eltűnt, csak akkora mintha szépen fel lenne töltve. Kifejezetten jól áll. Ezt sajnálni fogom, ha már nem lesz. Mellé járó ingyen dermaroller hatás. Látszik a gyönyörű alakja. Kis véraláfutás csík van körbe-körbe. 

#4. nap:

Lelohadt. A vastagsága már az enyém. Dominál a szurkodás gyógyulása: hámlik, húzódik, cafrangokban jön le a teteje. Nem szabad piszkálni. Persze állandóan piszkálnád. Olyan mint a legrosszabb teleken a vastagon cserepes száj. Mindennel kenem. A kis véraláfutás csík gyönyörűen szívódik fel, alig látszik. 

#7. nap:

Túl vagyok a gyógyuláson, boldogan vigyorgok a tükröm-tükrömre. Halványmályva, olyan tónusú mint én. Olyan mint újkorában. Eltűnt a cakk, eltűnt a maszat-szél de nem alszom rúzsos szájjal. Finom, művészi munka, köszönöm. 

(kép: Pinterest, @eliannesmakeup) 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csodapatika.blog.hu/api/trackback/id/tr1814066781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása